Her Öğrenci için, öğrenci iş yükü Dönemlik 30 AKTS , Yıllık 60 AKTS Kredisi olmalıdır.
Ders Kodu Ders Adı Ders Türü Kredi AKTS Print
Sınıf : 0/Dönemi : 2
05ETK101
Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği
Zorunlu 0 6 Yazdır
05ETK102
Öğretim Tasarımı Kuram ve Uygulamalar
Zorunlu 0 6 Yazdır
05ETK103
Eğitim Teknolojilerinin Temelleri
Zorunlu 0 6 Yazdır
05ETK104
Çoklu Ortam Uygulamaları
Zorunlu 0 6 Yazdır
05ETK105
Eğitimde Yeni Teknolojiler ve Dönüşümler
Zorunlu 0 6 Yazdır
05ETK106
E-öğrenme Ortamları
Zorunlu 0 6 Yazdır
05ETK107
Teknoloji Kullanımında Sosyo-Psikolojik Boyutlar
Zorunlu 0 6 Yazdır
05ETK108
İstatistiksel Veri Analizi
Zorunlu 0 6 Yazdır
05ETK109
Okullarda Teknoloji Entegrasyonu
Zorunlu 0 6 Yazdır
05ETK111
Bilişim Toplumunda Güvenlik ve Etik
Zorunlu 0 6 Yazdır
05ETK113
Bitirme Projesi
Zorunlu 0 0 Yazdır
Yarıyıl Akts Toplamı0,0060,00
Toplam0,0060,00
      
Üniversite Ortak Seçmeli Dersleri
Bölüm Başkanı : Bulunamadı  
e-mail :  
Telefon :  
Fax :  
AKTS Koordinatörü : Bulunamadı  
e-mail :  
Telefon :  
Fax :  
Adres :  
Genel Bilgi :  
Edinilen Ünvan :  
Yeterlilik Düzeyi :  
Kabul Koşulları :  
Önceki Öğrenmenin Tanınması İçin Özel Düzenlemeler(Yatay Geçiş,Dikey Geçiş v.s.) :  
Yeterlilik Zorunlulukları ve Yönetmeliğe Uygunluk : Ulusal yeterlilik sistemi üç Bolonya süreci seviyesini içerebilir (ya da orta seviye yeterlilikleri) (örneğin kısa süreç olan ilk süreç). Bu seviyeler üniversitelere belirlli yeterlilikleri yapılandırmayı ve yeterlilik vasıtasıyla ilerlemek üzere düzenlemeye izin verir. Türkiye’de yeterlilik zorunlulukları ve yönetmeliğe uygunluk YÖK tarafından belirlenir.  
Programın Hedefleri :  
Örneklerle Mezunlar İş Profilleri :  
Başka Çalışmalara Geçiş İmkanı :  
Programın Amaçları :  
Sınav Ve Değerlendirme Kuralları :  
Mezuniyet Koşulları :  
Programın Türü(Tam zamanlı, Yarı zamanlı, Uzaktan Öğretim) :  
Ders-Program Öğrenme Çıktıları
Ders PÇ1 PÇ2 PÇ3 PÇ4 PÇ5 PÇ6 PÇ7 PÇ8 PÇ9 PÇ10 PÇ11 PÇ12 PÇ13 PÇ14 PÇ15
Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bilişim Toplumunda Güvenlik ve Etik 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Çoklu Ortam Uygulamaları 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Eğitim Teknolojilerinin Temelleri 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Eğitimde Yeni Teknolojiler ve Dönüşümler 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
E-öğrenme Ortamları 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
İstatistiksel Veri Analizi 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Okullarda Teknoloji Entegrasyonu 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Öğretim Tasarımı Kuram ve Uygulamalar 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Teknoloji Kullanımında Sosyo-Psikolojik Boyutlar 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0